Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Sat Jan 29 18:09:29 CET 2011

> To co robisz jest bez sensu...
> Ja nie widzę powodu żebyś:
> - nie miał własnej _oficjalnej_ linii PLD
> - dawać RW na twój wniosek, z zastrzeżeniem, że pilnujesz kolesia, żeby
> dłubał w swoich rzeczach,
> - etc, etc, etc
>
> Trochę to bez sensu, bo ani ty nie masz mocy przerobowych, a i tutaj ich
> ubywa w ten sposób.

Proponowałem jakiś czas temu połączenie Titanium i Th podając konkretne
pomysły na wspólne działanie jako oficjalne PLD. Jaka była odpowiedź
poszczególnych deweloperów można sobie przypomnieć w archiwach list. Nie
widzę sensu wysuwać podobnej propozycji drugi raz bo spotka się ona z
taką samą reakcją jak ostatnio. Pozostaje mi więc tylko szukać własnych
rozwiązań.

M.