Wszystkiego dobrego

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jan 28 18:13:28 CET 2011

On Sat, Jan 29, 2011 at 17:48:06 +0100, Marcin Krol wrote:

> Nie. Konta z uprawnieniami do wybranych pakietów. "Wszystkim
> zainteresowanym" w sensie "każdemu kto będzie chciał utrzymywać wybrany
> pakiet/pakiety".

Czyli model rozwoju Debiana (opiekunowie pakietów, bez możliwości grzebania w
całym drzewie)? W ten sposób bardzo mocno ograniczysz sobie liczbę
odforczonych pakietów, chyba że masz jakieś tajne źródło opiekunów;)

> Przeniosę te najbardziej problemotwórcze dla niektórych osósb spece (np
> openssl), a także te rozwijane na branchach specyficzne dla Titanium.

Chodzi mi o to, co później - w PLD będą sobie szły jakieś zmiany, albo
będziesz je jakoś mergował, albo drugi raz wykonywał tę samą robotę. Z
tego co pisałeś to swoje repo też budujesz w oparciu o CVS - to nie
ułatwi roboty chyba.

Biorąc pod uwagę oba powyższe (pakietocentryzm oraz konieczność
utrzymania) myślałeś nad jakimś gitem? Bo choć z Ti biorę tylko
iceweasela celowo (bo nie chcę systemowego xulrunnera, zmieniam tego
pakietowego), a tylko przypadkiem inne rzeczy jak poldek zaciągnie, to
szkoda byłoby dublować robotę i skończyć tak jak kloczkowe PLD.

W ogóle to marzyło mi się kiedyś takie międzydystrybucyjne repo z
lokalizacjami pakietów (w sensie opisów), bo teraz też by można kopiować
z innych dystrybucji brakujące języki, ale to taka bezsensowna robota.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>