Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Fri Jan 28 19:26:17 CET 2011

> Nie odpowiedziałeś co prawda na pytanie o swój cel (fork czy repo)

Właśnie poszedł mail z odpowiedzią na to pytanie :)

> Moja rada: zacznij od wywalenia CVS. Osobiście mam repozytoria CVS, SVN
> oraz git i smutna prawda jest taka, że używając dwóch pierwszych marnuje
> się czas i robotę, którą trzeba powtarzać. To były dobre rozwiązania 10
> lat temu, startując dzisiaj na czymś takim jesteś na przegranej pozycji.

Ja jestem za zmianą na git, za zmianą/poprawą automatyki, tylko że to
jak zwykle sprowadza się do znalezienia osób chętnych do wykonania
takich zmian oraz posiadających na to czas. Ja aż tyle czasu nie mam
stąd wybór starej automatyki. Bo choć archaiczna, kulawa, połatana... to
działa i jej użycie wymaga minimalnego nakładu czasu.

M.