Wszystkiego dobrego

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jan 28 19:18:06 CET 2011

On Fri, Jan 28, 2011 at 18:48:54 +0100, Marcin Krol wrote:

> drugą stronę. CVS tylko dlatego, że nie wymaga przerabiania PLDowej
> automatyki.

Takie coś się później określa mianem 'broken by design'... - automatyka
to jest bardzo słaby argument (to MOŻNA przerobić), tymczasem chcesz do
siebie zatargać jedną z większych obecnie bolączek PLD w postaci dziś
już zupełnie archaicznego RCS-a.
Nie odpowiedziałeś co prawda na pytanie o swój cel (fork czy repo), ale
pomyśl o tym tak: być może w Ti wypracujesz na tyle dobre mechanizmy
oparte na git, że za jakiś czas wszyscy się w naturalny sposób
przesiądziemy? Tam nie ma aż tak wielkich problemów z gałęziami, więc
nawet by pewnie nie istniała potrzeba forka jako takiego, co aktualnie
tutaj nie jest możliwe z racji niezbędnego nakładu pracy (bo operujemy
na pełnej puli pakietów).

> Zgadzam się, że szkoda byłoby tak skończyć zwłaszcza że Titanium używa
> wbrew pozorom sporo osób i niechciałbym aby ich wybór nagle okazał się
> wielką pomyłką bo system znikł.

Moja rada: zacznij od wywalenia CVS. Osobiście mam repozytoria CVS, SVN
oraz git i smutna prawda jest taka, że używając dwóch pierwszych marnuje
się czas i robotę, którą trzeba powtarzać. To były dobre rozwiązania 10
lat temu, startując dzisiaj na czymś takim jesteś na przegranej pozycji.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>