Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Fri Jan 28 20:36:00 CET 2011

> i tak prostym sposobem jestesmy w dupie - kazda grupa ma swoje centrum stabilnosci.
> pytaniem jest - jak zdefiniowac "stable" aby znakomita wiekszosc byla szczesliwa,
> a nieszczesliwi szybko znalezli ukojenie w postaci poprawek?
>
> bedziemy glosowac, czy kernel X jest stable przez podawania kontrprzykladow
> w postaci oopsa, by dojsc do wniosku, ze X+N naprawia 80% problemow,
> ale wtedy 2 uzytkownikow skromnej rodziny pld sie obrazi i pojdzie?

"Stable" w moim przypadku oznacza, że system/pakiet będzie używalny po
upgrade. Tyle. Co do wersji pakietów po to właśnie wprowadziłem
snapshoty i wersję devel dystrybucji żeby:

- było jasne jakie wersje "core" pakietów bedą w danym snapshocie
- móc odesłać wymagających wersji X pakietu Y do używania devel
- móc wprowadzać duże zmiany nie tracąc możliwości utrzymania wersji stable

M.