Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Fri Jan 28 22:30:00 CET 2011

> Taki projekt nie ma praktycznie nic wspólnego z PLD. Jest twoją dystrybucją
> robioną przez ciebie i ludzi, którym ty przyznajesz uprawnienia i którym ty
> możesz je zabrać. A biorąc pod uwagę trudności technologiczne, na jakieś
> specjalne mergowanie też bym nie liczył.
 >
> Czyli kompletnie nie widzę co PLD miałoby z markowania twojego distro. Nawet
> deweloperów nie, bo ci byli by osobni, pod twoją pieczą.
 >
> Dlatego też jak tylko postawisz własne repo, będę mocno nalegał (via CDG
> także, jeśli będzie trzeba), żebyś usunął z nazwy "PLD" i uniemożliwił dostęp
> [...]

Pomijając kwestię zarządzania uprawnieniami do repo (bo nie mam obecnie
takiej możliwości)...

Po staremu: mogę robić w Titanium co chcę, zawartośc pakietów może się
drastycznie różnić, jest to odrębny system, stan taki trwa 2.5 roku -
nie było problemu z markowaniem dystrybucji jako PLD, jeżeli komuś nie
odpowiadał ten stan rzeczy przemilczał ten fakt.

Po nowemu: mogę robić w Titanium co chcę, zawartość pakietów może się
drastycznie różnić, jest to odrębny system, kilkanaście specy jest
hostowanych w innej lokacji - jest problem z używaniem marki PLD.

Wniosek: problemem jest tylko zmiana lokalizacji kilkunastu plików spec
i powiązanych z nimi łatek.

Rozwiązanie: nie przenosić nic, zostawić tak jak było przez 2.5 roku,
zmiany robione przez osoby spoza PLD tak jak do tej pory commitować
samemu, wszyscy są szczęśliwi.

Gdzie tu sens, gdzie logika?

Dla mnie cokolwiek dziwne podejście i wskazuje ewidentnie na "o,
wreszcie jest okazja pozbyć się Titanium, hurraaa!" bo problem pojawił
się nagle po 2.5 roku.

Pozostaje tylko jedna opcja. Wiemy jaka :-) I to by zamknęło temat
oddzielenia się Titanium od PLD bo nie było by takiej potrzeby.

M.