Wszystkiego dobrego

Mariusz Mazur mmazur at kernel.pl
Fri Jan 28 22:44:02 CET 2011

On Friday 28 of January 2011, Marcin Krol wrote:

> Po nowemu: mogę robić w Titanium co chcę, zawartość pakietów może się
> drastycznie różnić, jest to odrębny system, kilkanaście specy jest
> hostowanych w innej lokacji - jest problem z używaniem marki PLD.

Pominięte przez ciebie: chcę mieć własne repozytorium i własnych deweloperów.
Których preferowalnie też bym chciał więcej, niż mniej. I ci deweloperzy nie
muszą być deweloperami PLD, bo w końcu nie PLD jest moim priorytetem, tylko
własne distro.

> Wniosek: problemem jest tylko zmiana lokalizacji kilkunastu plików spec
> i powiązanych z nimi łatek.

Nie, nie jest.

> Rozwiązanie: nie przenosić nic, zostawić tak jak było przez 2.5 roku,
> zmiany robione przez osoby spoza PLD tak jak do tej pory commitować
> samemu, wszyscy są szczęśliwi.

Zasadniczo tak, bo to oznacza, że ludzie podsyłający poprawki do Ti muszą to
robić przez deweloperów PLD (preferowalnie przez nasze listy), a jeśli chcą
móc samemu commitować, to muszą najpierw zostać deweloperami PLD i stosować
się do ustaleń PLD.

> Gdzie tu sens, gdzie logika?
>
> Dla mnie cokolwiek dziwne podejście i wskazuje ewidentnie na "o,
> wreszcie jest okazja pozbyć się Titanium, hurraaa!" bo problem pojawił
> się nagle po 2.5 roku.

Logika jest bardzo prosta. Póki Ti to były branche i bcondy, Ti działało w
jakimś stopniu na korzyść PLD (przynajmniej względem niektórych; ja się do
nich zaliczałem), bo zwiększało ilość użytkowników, a co za tym idzie
potencjalnych deweloperów. W momencie w którym deweloperów chcesz mieć osobno,
zaczynasz z PLD o nich konkurować. A że zdecydowanie preferuję PLD od Ti
(którego nigdy nie używałem), więc uważam za sensowne i w interesie projektu
utrudnienie ci prowadzenia takiej konkurencji.

--mmazur