Wsparcie dla OpenVZ w PLD

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Jan 30 12:23:26 CET 2011

On Sun, Jan 30, 2011 at 12:18:57 +0100, Jan Rękorajski wrote:

> Chodzi o to żeby nie duplikować sprawdzania, zamiast wszędzie dodawać
> "is_yes OPENVZ" to po prostu ustaw VSERVER jesli to opennvz i zamontuj
> /proc. Pacz ci się skróci do ~10 linii :)

Podobnie to myślałem - w przypadku ustawienia VSERVER lub OPENVZ
ustawiać CONTAINER, wszystkie is_yes VSERVER zamienić na is_yes
CONTAINER i tylko w tym jednym miejscu z /proc pozostawić sprawdzanie
wartości źródłowej. W ten sposób łatwo się będzie dodawało ewentualne
inne kontenery (w jednym miejscu implikujące CONTAINER plus specyficzne
dla jego rodzaju). Ale jeszcze nie miałem czasu się tym kawałkiem zająć.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>