Wsparcie dla OpenVZ w PLD

Łukasz Chrustek lukasz at chrustek.net
Sun Jan 30 12:42:41 CET 2011

Witam,

> Chodzi o to żeby nie duplikować sprawdzania, zamiast wszędzie dodawać
> "is_yes OPENVZ" to po prostu ustaw VSERVER jesli to opennvz i zamontuj
> /proc. Pacz ci się skróci do ~10 linii :)

Właśnie tak to robiłem na początku (czyli dawno temu :) ), tylko był
problem z network (starowaniem sieci - w vserver siec nie jest
uruchamiana normalnie, wg skryptów startowych), później jeszcze
pozmieniali nieco w openvz i nie trzeba było kombinować z _włączaniem_
uruchomienia sieci w normalny sposób i ... zostało z OPENVZ. Muszę
jeszcze raz się temu przyjrzeć.

--
Pozdrawiam,
 brushek