packages: metapackage-system-base-server - init

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Jul 2 11:05:38 CEST 2011

On Sat, Jul 02, 2011 at 01:28:10 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Co, znowu? Powodzenia :>

No, wiem:/ ALE - przynajmniej w przypadku pakietów dostarczających
.desktop możnaby się pokusić o automat, który wytarga Categories. Szkoda
tylko, że one działają na zasadzie tagów, a grupy są hierarchiczne.
Whatever - tak czy inaczej metapakiet pod tytułem
'moje-prywatne-preferencje' jest skazany na niepowodzenie, bo np. na
desktopy można dorzucić zupełnie inne rzeczy, niż serwery (xmag,
xdpyinfo, xvinfo, Mesa-utils).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>