packages: metapackage-system-base-server - init

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Jul 2 01:24:43 CEST 2011

A dla zilustrowania problemu jeszcze wrzucę sobie kamyczek do ogródka:

> Requires:	bash

zsh

> Requires:	bsd-finger

po co to komu?

> Requires:	cronie

Nie lubię tego.

> Requires:	grub
> Requires:	lilo

Oba?

> Requires:	ipmitool

A czemu nie ipmiutil?

> Requires:	issue-pure

Aha, a jak będę chciał wymienić na inne, to już mam ten pakiet
wyinstalować?

> Requires:	kernel

No jeszcze czego.

> Requires:	lftp

ncftp lepszy

> Requires:	links

Chyba elinks.

> Requires:	mysql-client

Bleee, postgresql-client oczywiście miałeś na myśli? i zapomniałeś
skasować tego badziewia jak już się zorientowałeś ;)

> Requires:	openssl

Czy aby na pewno jest sens wpisywać pakiety, które _zawsze_ coś innego
pociągnie?

> Requires:	pci-database

Obsoleted.

> Requires:	rkhunter

Eeee.

> Requires:	syslog-ng

A nawet syslog-ng2.

> Requires:	tmpwatch

Zapomnij! niedoczekanie Twoje!

A ja dopiszę: kbd, minicom, libcap, pam-pam_cap, kernel-net-ipset,
perl-modules, dd_rescue, btrfs-progs, star i cciss_vol_status. Później
pozostali podopisują swoje i będzie cud, jak to w ogóle poldek łyknie i
nie skonfliktuje samo ze sobą.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>