Podzielenie heimdal-libs

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Jul 9 22:34:17 CEST 2011

On Sat, Jul 09, 2011 at 22:11:54 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zainstaluj starszą, just-install nowszą w force (nadpisze część plików z
> starego) i problem rozwiązany bez brojenia w paczkach w pld.

Tak robiłem[*], ale to nadal jest błąd w PLD-owych paczkach, że pakiet z
libami zawiera niewersjonowane pliki (dokumentacja i binarki). Ponadto
zżera raczej niepotrzebnie miejsce w /lib. Poza tym obecna sytuacja dla
mnie (i pewnie także innych) jest bardzo niejasna - w %_libdir leży
drugi komplet libkadm5clnt/srv (równie zbędne) oraz krb5 z krb5-libs.

* - dopóki po sforsowaniu openssl nie wywaliło mi się ssh i konieczna
    była wycieczka... potem wydzieliłem openssl-engines (tak samo zbędne
    większości ludzi rzeczy jak te kerberosowe).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>