Podzielenie heimdal-libs

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sat Jul 9 23:29:41 CEST 2011

On Sat, 09 Jul 2011, Tomasz Pala wrote:

> Tak robiłem[*], ale to nadal jest błąd w PLD-owych paczkach, że pakiet z
> libami zawiera niewersjonowane pliki (dokumentacja i binarki). Ponadto
> zżera raczej niepotrzebnie miejsce w /lib. Poza tym obecna sytuacja dla

Raczej niepotrzebnie pominąłeś lekturę changelog-a ze speca, tam są odpowiedzi
na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

> mnie (i pewnie także innych) jest bardzo niejasna - w %_libdir leży
> drugi komplet libkadm5clnt/srv (równie zbędne) oraz krb5 z krb5-libs.

No, jak ktoś jest chojrakiem i sobie instaluje, zupełnie bez sensu, obie
implementacje krb5 (z czego MIT jest z uparcie i niepotrzebnie pchany na
ftp przez jakichś maniaków) to mu się miejsce marnuje.

IMO należy MIT (pakiety krb5-*) z ftp wywalić i walić po łapach każdego
kto to tam pośle.