packages: metapackage-system-base-server - init

Wojciech Błaszkowski wojciech at blaszkowski.com
Tue Jul 12 09:05:18 CEST 2011

Dnia Saturday 02 of July 2011, Tomasz Pala napisał:
> A dla zilustrowania problemu jeszcze wrzucę sobie kamyczek do ogródka:
>
> zsh

Więc może Suggests ?

> po co to komu?

finger -l

Chociażby do cyklicznego monitorowania systemu.

> Nie lubię tego.

Suggests ? :)

> Oba?

Tak. Masz zainstalowane oba, nie kolidują ze sobą, a używasz wedle upodobań.

> A czemu nie ipmiutil?

Suggests ? :)

> Aha, a jak będę chciał wymienić na inne, to już mam ten pakiet
> wyinstalować?

Oczywiście ;-)
Rozumiem, że  na serwerze używasz zajeb** komunikatu powitalnego i akceptacji
regulaminu przy logowaniu via ssh ?

> No jeszcze czego.

Bez tego ciężko uruchomić Linuksa.

> ncftp lepszy

Suggests ? :)

> Chyba elinks.

Suggests ? :)

> Bleee, postgresql-client oczywiście miałeś na myśli? i zapomniałeś
> skasować tego badziewia jak już się zorientowałeś ;)

Jeden i drugi klient jest wskazany. W końcu to nie serwer, a tylko klient.

> Czy aby na pewno jest sens wpisywać pakiety, które _zawsze_ coś innego
> pociągnie?

Requires:       ca-certificates >= 20080809-4
Requires:       rpm-whiteout >= 1.7

W czym to wadzi ?

> Obsoleted.

podobnie jak net-tools.

> Eeee.

> A nawet syslog-ng2.

Bo gdyż ?

> Zapomnij! niedoczekanie Twoje!

Bo gdyż ?

> A ja dopiszę: kbd, minicom, libcap, pam-pam_cap, kernel-net-ipset,
> perl-modules, dd_rescue, btrfs-progs, star i cciss_vol_status. Później
> pozostali podopisują swoje i będzie cud, jak to w ogóle poldek łyknie i
> nie skonfliktuje samo ze sobą.

Hmm.. kernel-net-ipset to chyba potrzebuje paczki kernel, którą powyżej
zakwestionowałeś.

Tak czy owak - rozumiem, że pomysł jest do d.. i mam więcej nie zabierać Wam
czasu ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl