geninitrd i luks na sda2

Arkadiusz Miskiewicz arekm at maven.pl
Thu Jun 9 19:20:25 CEST 2011

On Thursday 09 of June 2011, Marek Guevara Braun wrote:
> 2011/5/22 Andrzej Zawadzki <zawadaa w gmail.com>:

> Pomysłów brak. U mnie działa. Może do BASICMODULES dodać ręcznie
> mptsas ? Czy w /etc/fstab / też jest /dev/vg_system/lvm ?

Problem z tego wątku się już wyjaśnił jakiś czas temu - Andrzej miał luksa
odpalonego starym cryptsetup-luks, które nie ustawia UUIDa luksowmu wolumenowi
lvm, a UUID jest potrzebny by cryptsetup wypluł ścieżkę do fizycznej partycji.

Rozwiązaniem było odpalenie luksa za pomocą nowszych toolsów, które UUIDa już
ustawiają (alternatywnie znaleźć inną drogę do wyciągania fizycznej partycji).