Moduł/na stałe/wyłączone , czyli jaka jest polityka ustwień w konfigu?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed May 11 17:21:49 CEST 2011

Dnia środa, 11 maja 2011, Marcin Rybak napisał:
[...]
> a teraz grzecznie autor pytania dopisze odpowiedni fragment do devel doc

Dopisze, jak jeszcze ktoś mi opisze, jaki jest algorytm uzupełniania konfiga
o właściwe wpisy, jeśli takowy jest. Nie byłoby problemu, gdyby konfig był w
jednym pliku, ale jest pocięty (kernel-multiarch.config to "standard", a
rzeczy "architektoniczne" są w innych plikach i ja np. nie wiem, co się
powinno gdzie znaleźć). Bo jeśli nie ma takowego i trzeba to robić ręcznie
to taka informacja też się powinna znaleźć :-)