Moduł/na stałe/wyłączone, czyli jaka jest polityka ustwień w konfigu?

Przemyslaw Iskra sparky at pld-linux.org
Wed May 11 17:29:36 CEST 2011

On Wed, May 11, 2011 at 05:21:49PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 11 maja 2011, Marcin Rybak napisał:
> [...]
>
> Dopisze, jak jeszcze ktoś mi opisze, jaki jest algorytm uzupełniania konfiga
> o właściwe wpisy, jeśli takowy jest. Nie byłoby problemu, gdyby konfig był w
> jednym pliku, ale jest pocięty (kernel-multiarch.config to "standard", a
> rzeczy "architektoniczne" są w innych plikach i ja np. nie wiem, co się
> powinno gdzie znaleźć). Bo jeśli nie ma takowego i trzeba to robić ręcznie
> to taka informacja też się powinna znaleźć :-)

opcje z waniliowych źródeł, które są definiowane w arch/<arch>*/Kconfig
ustawiasz w kernel-<arch>.config, całą resztę opcji w
kernel-multiarch.config

opcje które są dodawane przez patche dodajesz do odpowiedniego dla
patcha configa, albo do kernel-patches.config jeśli takowego nie ma.

po każdej z operacji odpalasz kernel-config-sort.pl, potem przeglądasz
diffa. Jeśli opcje znajdą się w niewłaściwym configu będzie to wyraźnie
zaznaczone.

Best regards,
	Przemysław Iskra.

--