syslog-ng startowany po bindzie

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Nov 22 12:01:55 CET 2011

On Tue, Nov 22, 2011 at 11:53:36 +0100, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> [...]

Co do zasady różnica żadna, co do praktyki - sytuacja podobna jak z
szyfrowaniem wolumenów LVM zbudowanych na jeszcze jakichś innych
dziwnych urządzeniach blokowych. Jak masz patrzyć przez pryzmat swojego
systemu, to masz moją odpowiedź - skonfiguruj sobie wedle uznania, bądź
zaproponuj działające rozwiązanie.

> Tylko jakie rozwiązanie przyjąć? sysloga na 11, binda na 12 przesunąć?

Nie, bo syslog wymaga zarówno interfejsów do zbindowania się (i nie ma
znaczenia, jakie akurat implementacje potrafią się dobindować po
uruchomieniu, a jakie nie, bo kolejność musi być zachowana dla
wszystkich alternatywnych demonów, a jak zrzuci capabilities to koniec),
jak i działających DNS-ów oraz poprawnego czasu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>