syslog-ng startowany po bindzie

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Nov 22 16:30:27 CET 2011

On Tue, Nov 22, 2011 at 16:21:30 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> A nie wystarczyłoby 'rndc reload', gdy już wszystko co trzeba wstanie?

Jak się wie, to wystarczy. Ja tego typu problemy rozwiązuję monitem,
który robi zwyczajny restart niedziałającej usługi i z głowy, ale to
jest łatanie czegoś, co kiedyś działało bez rzeźby.

Zatem pierwsza kwestia: czy zebrę można bezkarnie przenieść 13->10?

A odnosząc się do wątku - taki sam restart binda można zrobić, gdy syslog
już działa. Ale miło by było, gdyby chodziło od strzału.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>