syslog-ng startowany po bindzie

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Tue Nov 22 20:17:39 CET 2011

On Tue, Nov 22, 2011 at 04:30:27PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Jak się wie, to wystarczy.

Mi chodziło o to, że skrypty startowe mogły by być zrobione tak, żeby
startować syslog-ng wcześnie i reloadować gdy trzeba. Wtedy można by
pogodzić potrzebę „syslog działający jak najwcześniej”, z „syslog
działający z wszystkim z czego korzysta”.

Tak, czy siak, znowu wychodzi że skrypty SysVinit/LSB średnio się
sprawdzają…

--
Pozdrowienia,
        Jacek