syslog-ng startowany po bindzie

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Nov 23 12:16:37 CET 2011

W dniu 23 listopada 2011 12:00 użytkownik Marcin Rybak
<marcin.rybak w gmail.com> napisał:
> W dniu 22 listopada 2011 22:25 użytkownik Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com

> spokojnie, w PLD nie nastąpi to szybciej niż za 5-6lat... no chyba ze
> bedzie big move na ftp i wdroży się samo :)

PLD ma 20 developerów z czego 5 komituje regularnie. Najpierw za jakiś
bliżej nieokreślony czas zostanie przeforsowany GIT i wtedy można
liczyć na to, że liczba developerów drastycznie zmaleje, aczkolwiek
nadal tych 5ciu będzie komitować (15 developerów komituje sobie raz po
raz jedną rzecz w tygodniu - z reguły jakiś version bump albo missing
BR).
Kto nie wierzy niech sam sprawdzi :)