syslog-ng startowany po bindzie

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Wed Nov 23 12:24:28 CET 2011

On Wednesday 23 of November 2011, Marcin Rybak wrote:
> W dniu 22 listopada 2011 22:25 użytkownik Bartosz Taudul
> <wolf.pld w gmail.com

> spokojnie, w PLD nie nastąpi to szybciej niż za 5-6lat... no chyba ze
> bedzie big move na ftp i wdroży się samo :)

Hehe, może będzie szybciej. Co prawda będzie to oznaczało najpewniej, że
sysvinit/upstart zrobią wylot bo nie jestem pewien czy będzie się dało
wszystkie trzy pogodzić bez poważnego robienia sobie pod górkę.

Tu co prawda może się pojawić opozycja ale shadzik "optymistycznie" pisze, że
opozycja będzie niewielka.