problemy z geninitrd

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Sep 9 11:50:36 CEST 2011

On Thu, Sep 08, 2011 at 23:51:53 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Okazało się, że geninitrd nie znajdowało, że sterownikiem sata jest zwykłe
> ata_piix:

Pierwsza rzecz, jaką robię w każdym instalowanym systemie, to dopisanie
ahci oraz właściwego modułu do BASICMODULES - automatyka mnie już
zawiodła niezliczoną ilość razy.

> pierwsze primo: Przede wszystkim - dlaczego nie znajduje? pcidev sata
> ładnie pokazuje co mi obsługuje sata...

pcidev is obsoleted - ja bym nawet sugerował wywalenie tej paczki, żeby
nie kusiła. Ewentualnie spakietowanie tam jakiegoś wrappera na lspci.

SOA#1

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>