Brakuje modulu raw1394?

Adam Skuciński askucins at gmail.com
Mon Sep 12 12:10:22 CEST 2011

2011/9/9 Pawel Sikora <pluto w agmk.net>:

> zobacz czy modul firewire-ohci zadziala.

Dzięki za wskazówkę. Moduł zadziałał, ale połowicznie,  tzn. znalazlem
go, załadowałem, ale w międzyczasie port FW w kamerze się popsuł
(niestety nie po raz pierwszy), więc z racji wieku kamery raczej już
tematu "FireWire" nie będę kontynował. Dostęp do nagrań na kasetkach
na szczęście jest możliwy (można zgrać używając kabelka z cinchami -
na jakości tak bardzo mi nie zależy, a w sumie nawet dużej różnicy nie
zauważyłem).

Dzięki za odzew i pozdrawiam,
Adam