jajko na router z ac

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine at aramin.net
Thu Sep 15 21:53:33 CEST 2011

Hej!
Mam pewna maszynke - routerek z ac i 2.6.16. Wykorzystywane z
dziwniejszych rzeczy tylko imq i ipset (raczej bez opcji by z
ktoregokolwiek z nich rezygnowac).

Maszynka niestety dogorywa, i zaszla potrzeba przeniesienia systemu na
cos mocniejszego.

Nieszczegolnie chce instalowac tam od nowa th (maszynka zdalna,
niestawiana przezemnie, z dosyc rozbudowana konfiguracja, wiec -
najchetniej zostawilbym ac. Niestety - nowy serwerek wymaga minimum
okolic 2.6.29 ;)

Rozwiazanie polowiczne - zbudowalem na th 2.6.37 (takie chodzi u mnie na
paru maszynkach z ipset/imq, wiec zakladalem ze tam tez zadziala).
Zainstalowalem, do tego dorzucilem przebudowany na ac ipset 4.4 (i
zbudowany na th modul ipset do jajka). Konfiguracja na sucho sie
podniosla.

Niestety - w momencie gdy maszynka dostala troche ruchu (doslownie) -
zwiesila sie. Na ekranie (cytujac) "pojawilo sie "[[([[" i cale czarne".

W logach nic sugerujacego wieksze problemy.

Ma ktos moze pomysl co mu jeszcze moze dolegac, jak problem diagnozowac?

Ewentualnie - uzywa ktos obecnego 3.0.4 na routerze z ipset/imq? Jak sie
toto sprawuje? Jak nie dojde co jest nie tak z ac, sproboje mimo
wszystko migracji na th.

Pozdrawiam

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała