packages: gnome-session/gnome-session.spec - enable systemd support for def...

Lukasz Kies kiesiu at pld-linux.org
Mon Apr 2 11:29:24 CEST 2012

W dniu 2 kwietnia 2012 08:10 użytkownik Artur Frysiak
<wiget at pld-linux.org> napisał:

> Działa z polkit --with systemd.
>
> Może kiesiu doda runtime fallback do CK w polkicie....
Cześć,

Testowaliśmy to wczoraj z Marcinem, ale u mnie na przykład nawet z
polkit --with systemd, nie działało. Marcin znalazł, że to problem z
"niewidocznością /proc/1/... dla użytkownika" i że "jak się usunie
hidepid=2 z wiersza dotyczącego /proc w fstab wszystko zaczyna
działać".

Fallback do CK w polkicie będę dzisiaj testował, jak wrócę z pracy.

--
Pozdrawiam,
Łukasz