nginx-light okresowo się wywala

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Apr 21 22:22:40 CEST 2012

On Mon, Mar 12, 2012 at 17:59:57 +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Na jednym z vserverów mam nginx-light, który jest buforem dla apache'a -
> część rzeczy (pliki) serwuje sam, część cache'uje, dzięki czemu apache
> musi odpalać znacznie mniej swoich tłustych dzieci.
>
> Na stronie jest umiarkowanie duży ruch - przez całą dobę średnio jakieś
> 60-100 requestów/s. I niestety, dość regularnie (co parę dni) wszystko szlag
> trafia i nic nie działa dopóki nie zrestartuję nginxa.

U mnie apache daje taki objaw od paru lat. Nie pomogło rozdzielenie na
workera (dla statycznego contentu) i preforka (dla PHP - w reverse
proxy), teraz sypią się oba (a ten pierwszy prawie nie ma modułów!). Oba
trzymam po prostu pod monitem, a i tak czasem tego z PHP czasem muszę
strzelić ręcznie, gdy zaczyna na części stron sypać różnymi 'memory
exhaustion'.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>