th-x32 - czy chcemy sie w to bawic?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Fri Apr 6 14:39:10 CEST 2012

On Fri, Apr 06, 2012 at 01:49:12PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> [...]
[...]

> implementacja jest *gotowa* na gitowych galeziach i teraz jest na etapie
> scalania z upstream-em glibc/binutils/gdb (gcc/kernel sa juz scalone).

Ale ja nie miałem na myśli „gotowy upstream”, ale gotowy w PLD. Jak
„upstream” to dopiero „scala”, to tym gorzej.

> w zasadzie to sam support od strony th-x86_64 jest prosty, bo do istniejacego
> multiliba {/lib,/lib64} dojdzie jeszcze /libx32 zeby ewentualnie mozna bylo
> testowo kompilowac sobie kod, a jak kiedys bedzie wola i moce, to mozna z tego
> wyprowadzic osobny builder x32.

Gdy nawet parę wariantów x86 nas przerosło? To zawsze jest komplet
pakietów do przebudowania i z tego na pewno część będzie miała problemy
z nową architekturą, a więc dochodzi patchowanie (możliwe, że kobył, od
których pół systemu zależy). Część pakietów które mamy zbudowanie w Th
może się aktualnie nigdzie nie budować. To jest w cholerę roboty dla PLD
i nie mamy takiej siły roboczej, żeby to sprawnie załatwić.

Pozdrowienia,
        Jacek