Re: [zgłoszenie/ostrzeżenie] Kernel 3.3.4 wywraca się

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sat Apr 28 13:31:48 CEST 2012

W dniu 28 kwietnia 2012 12:54 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Zainstalowałem dzisiaj powyższe, system wytrzymał kilkanaście minut po czym
> nastąpił segfault i twardy zwis. Po restarcie - to samo. W obu przypadkach
> wywrotka była przy próbie swapowania, chociaż aktywny proces był różny (nie
> proces zawinił lecz kernel, więc to dla mnie jasne). Wróciłem do 3.3.3,
> który jest stabilny, przynajmniej jak dla mnie. Tak więc jakby ktoś chciał
> sobie zainstalować, to ostrożnie.

Ojj, dziękujemy Ci za to wspaniałomyślne ostrzeżenie :)
Jednak prawdziwi wyjadacze PLD nigdy nie używają kernela
dystrybucyjnego, nawet sam CEO chwali się że ma jakieś gitowe
snapshoty. Kernel dystrybucyjny to poletko testowe, także wpadłeś
pewnie w sam środek testów i przegrałeś :)
Wyobraź sobie, że jedyny człowiek w PLD, który ma pojęcie o kernelu,
nie macza palców w kernel.spec (prawda zbyniu?). To jest dość
zastanawiające.