[zgłoszenie/ostrzeżenie] Kernel 3.3.4 wywraca się

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sat Apr 28 12:54:42 CEST 2012

Zainstalowałem dzisiaj powyższe, system wytrzymał kilkanaście minut po czym
nastąpił segfault i twardy zwis. Po restarcie - to samo. W obu przypadkach
wywrotka była przy próbie swapowania, chociaż aktywny proces był różny (nie
proces zawinił lecz kernel, więc to dla mnie jasne). Wróciłem do 3.3.3,
który jest stabilny, przynajmniej jak dla mnie. Tak więc jakby ktoś chciał
sobie zainstalować, to ostrożnie.