Świeża instalacja = zwis

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon Aug 13 03:34:01 CEST 2012

Witam,

Chciałem zainstalować ostatnio świeże PLD - standardową metodą, czyli
chrooty z dlugosz.eu, poldek i upgrade wszystkiego, na koniec wrzucenie
sprawdzonego kernela ew. jakiegoś najświeższego (nie lubię zabaw z
initrd).

Tym razem... porażka. 2.6.39.4 poległo na udev, stwierdzając brak devtmpfs
(dotąd nie było to potrzebne). Czy to znaczy, że cokolwiek teraz upgradnę
- polegnie? :(
Wziąłem najnowszy kernel z vserverem i grsec - 3.2.22. Tu z kolei inny
objaw: na konsoli dochodzi do "Enabling swap space" - i dalej już wisi
(nie na twardo, ctrlaltdel działa).

Czy macie jakieś pomysły co zrobić żeby to zmusić do pracy?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944