Re: Świeża instalacja = zwis

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon Aug 13 13:52:47 CEST 2012

On Mon, 13 Aug 2012, Jan Rękorajski wrote:

> udev 176
> ========
> The 'devtmpfs' filesystem is required now, udev will not create or delete
> device nodes anymore, it only adjusts permissions and ownership of device
> nodes and maintains additional symlinks.

OK, i pomogło przy 2.6.39.4 - chyba działa.

> swap na LVM lub czymś podobnym? Jeśli tak to przegeneruj initrd z
> udevem.

W ogóle nie ma swapa. To "enabling swap space" to po prostu ostatni
komunikat przed "entering runlevel 3". A initrd, tak jak pisałem,
nie używam.

Co może być nie tak w kernelu (to kwestia kernela, skoro przy 2.6.39.4 i
OVHowym 3.cośtam działa) - lub jak to próbowac namierzyć? W logach ani
śladu, kernel przy odpaleniu z init=/bin/bash działa poprawnie, w /dev na
rootfs są zarówno null jak i console (i nie tylko)... Co jeszcze może być
źle?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944