Jak rozpakować squashfs+lzma?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed Aug 29 11:00:21 CEST 2012

Witam,

Próbuję jakoś przerobić rescuecd (żeby miało sensowniejszą kosnolę niz
9600bps) i jak zwykle rozbiłem sie o "cudowne" squashfs :(

Czy da się w jakikolwiek sposób to cholerstwo rozpakowac?
W kernelu 3.4.6 nadal nie ma przy squashfs opcji kompresji lzma, PLDowy
pakiet squashfs też jakoś nie bardzo obsługuje lzma... jakieś pomysły?

PS. Nie, zabawa z "custom files" mi nie wystarczy - ja chcę zmodyfikować
inittab...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944