Re: Jak rozpakować squashfs+lzma?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed Aug 29 11:32:34 CEST 2012

On Wed, 29 Aug 2012, Jacek Osiecki wrote:

> Próbuję jakoś przerobić rescuecd (żeby miało sensowniejszą kosnolę niz
> 9600bps) i jak zwykle rozbiłem sie o "cudowne" squashfs :(
>
> Czy da się w jakikolwiek sposób to cholerstwo rozpakowac?
> W kernelu 3.4.6 nadal nie ma przy squashfs opcji kompresji lzma, PLDowy
> pakiet squashfs też jakoś nie bardzo obsługuje lzma... jakieś pomysły?

Dodam jeszcze, że wygląda to tak;

unsquashfs ../_rescue.sqf
Filesystem uses lzma compression, this is unsupported by this version
Decompressors available:
 	gzip
 	lzo
 	xz

Dlaczego narzędzie PLD nie potrafią otworzyć PLD rescuecd? :(
Z tego co wyczytałem, obecnie obowiązuje LZMA2, czyli właśnie xz.
O jakie więc LZMA chodzi przy tym nieszczęsnym squashfs?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944