Migracja serwisów SysV -> systemd

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Feb 5 12:25:41 CET 2012

On Sun, Feb 05, 2012 at 12:09:47 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> To akurat dziwne - findmnt powinien ci pokazać, że masz coś takiego,

Ale ja to w kernelu mam wyłączone, systemd nie wymaga tego.

> AFAIK to bez dbus systemd wogóle może nie działać...

Działa działa. A systemctl musi. Tutaj masz jakiś problem z tym, że
widzi włączonego, ale nie może się zgadać. Więc jeszcze w ramach testów
możesz spróbować wywalić dbusa (chmod -x) i zobaczyć, co się stanie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>