Re: Migracja serwisów SysV -> systemd

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Sun Feb 5 22:38:27 CET 2012

On Sun, 5 Feb 2012, Tomasz Pala wrote:
> Ja nawet nie mam tego w /proc.

Coś tutaj namierzyłem - miałem zainstalowany binfmt-detector, który tu
bruździł.

Na razie powinno być raczej conflicts na tą paczkę, szczególnie, że to
jest załatwiane w systemd.

> No a sprawdziłeś, czy jest to acpid-specific i po jego pominięciu reszta
> działa, czy w ogóle coś w tym momencie klęka?

Sprawdziłem - acpid jest tutaj winny, bo po jego pominięciu zaczyna
działać.

P.S.: cronie w test ma błąd  w triggerze - jest "no-realod", zamiast
"no-reload". W macrach rpm-a  jest poprawione już, ale chyba wartoby
przebudować.