OT: Czym monitorujecie serwery?

Wojciech Błaszkowski wojciech at blaszkowski.com
Wed Feb 8 15:15:43 CET 2012

Dnia Wednesday 08 of February 2012, Jacek Osiecki napisał:
> Nie dowiesz się, od ilu
> zapytań/s do mysqla zaczynają się problemy, nie wiesz czy najpierw mysql
> zaczął obrywać przez zwiększony load, czy np. umarł dopiero dlatego że
> system wlazł na swapa itd.

Że tak spytam.. przy dzisiejszych cenach RAMu używasz swapa ?
Moje maszyny mają 12 do 32 GB RAM. Żadna z nich nie ma swapa, bo to strzał w
kolano.

Przejżyj modele płyt głównych, modele zainstalowanych pamięci. Zapewne
wymiana/dokupienie pamięci nie będzie mocno obciżało budżetu.

--
Pozdrawiam,

Wojciech Błaszkowski
www.blaszkowski.com