[BUG] poldek i choose equivalents manually = yes

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sun Feb 19 16:45:51 CET 2012

W dniu 19 lutego 2012 16:17 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.02.2012 22:36, od Bartosz Świątek:

> A teraz spójrz na własną klawiaturę i zgłoś reklamację do producenta, bo
> w podstawówce miałeś inaczej... ;)

Ah rozumiem, u Ciebie alfabet zaczyna się od Q a kończy na M, raz bo
przecież większość komputerów i maszyn do pisania tak ma i dwa bo
alfabet wymyślił Sholes. Brawo, brawo. Świetna logika. Do fajnej
szkoły chodziłeś jeśli tak Cię tam uczyli.