Re: [BUG] poldek i choose equivalents manually = yes

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Sun Feb 19 17:10:34 CET 2012

Dnia 19 lutego 2012 16:45 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> Ah rozumiem, u Ciebie alfabet zaczyna się od Q a kończy na M, raz bo
> przecież większość komputerów i maszyn do pisania tak ma i dwa bo
> alfabet wymyślił Sholes. Brawo, brawo. Świetna logika. Do fajnej
> szkoły chodziłeś jeśli tak Cię tam uczyli.

Kto powiedzial ze te znaki musza miec jakas konkretna kolejnosc?
Nic to nie zmienia bo nie jestes w stanie przewidziec ze
np. pakiet bedzie pod literka 'd', zawsze jestes zmuszony sprawdzic co wcisnac.

Za to cyfry to 2,1,0,3,4,5,7,8,6,9 - tego uczyli w podstawowce.
Gdy mowimy o liczbach to maja one juz kolejnosc, stosownie do ich wagi.
W powyzszej kwestii za to rozpatrujemy znaki, a nie wartosci.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon