big move

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Tue Feb 21 13:18:51 CET 2012

On Tuesday 21 of February 2012, Paweł Sikora wrote:

> moment, moment. do tej pory mielismy niepisana zasade

Mamy nadal.

> , ze osoba podbijajaca
> jakis pakiet rekompiluje zlamane zaleznosci w ramach th-test i dopiero taki
> zestaw trafia do th-ready (i po okresie testowania do th-main),

Problem powstaje gdy się coś nie buduje, a poprawienie tego to nie jest
trywialna robota (typu przepisz pan ćwierć aplikacji).

Wtedy są dwie opcje - albo mówimy stop i w sumie w pewnej chwili do main
wrzucić się niczego nie da bo zawsze będzie ta złamana zależność albo robimy
wywalenie problematycznych paczek.

Przy czym wszystko zależy od tego co to za paczki, jakie wywalenie niesie
konsekwencje itd. Decyzja w gestii RMa, a cisza w temacie ułatwia sprawę (te
paczki wisiały w wspomnianym main-ready-test.txt).

> wiec jakim
> sposobem cos lamiace zaleznosci jest przenoszone z ready do main?
> jesli z main maja wylatywac pakiety niespelniajace zaleznosci, to ja moge
> zaraz zmienic jedna opcje w gcc.spec i trzeba bedzie zaorac polowe
> pakietow. takie sa nowe zasady?

Nie są.

Jak ktoś ma lepszą propozycję działań w takich przypadkach to słucham.