big move

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Tue Feb 21 13:44:24 CET 2012

On Tuesday 21 of February 2012 13:18:51 Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Mamy nadal.

> Problem powstaje gdy się coś nie buduje, a poprawienie tego to nie jest
> trywialna robota (typu przepisz pan ćwierć aplikacji).
>
> Wtedy są dwie opcje - albo mówimy stop i w sumie w pewnej chwili do main
> wrzucić się niczego nie da bo zawsze będzie ta złamana zależność albo robimy
> wywalenie problematycznych paczek.
>
> Przy czym wszystko zależy od tego co to za paczki, jakie wywalenie niesie
> konsekwencje itd. Decyzja w gestii RMa, a cisza w temacie ułatwia sprawę (te
> paczki wisiały w wspomnianym main-ready-test.txt).

1).
cisza w temacie moze byc spowodowana tym, ze uzytkownik danego pakietu
potencjalnie moze byc na urlopie (.pl: 20/26 dni) bez dostepu do internetu.
tak wiem, nawet core-developers czasem potrzebuja pospacerowac po gorach,
piaskach pustynii, itp. :)

2).
wspomniany plik main-ready-test.txt jest regenerowany na biezaco i uzytkwonik
czytajacy maila po n-dniach nie ma wgladu do stanu tego pliku na dzien zakomunikowania
przez RM-a. RM pownien robic 'cp main-ready-test.txt main-ready-test-%date%.txt'
i dopiero taki link podawac w anonsie (o usunieciu pakietu) na pld-{devel,users}-{pl,en}.