Re: vim i problem przy edytowaniu plików *.sql

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Fri Feb 24 15:39:57 CET 2012

On Fri, 24 Feb 2012, Adam Osuchowski wrote:

> U mnie na identyczniej wersji i architekturze jest ok.

U mnie już też ;)

> Te funkcje są zdefiniowane w /usr/share/vim/autoload/sqlcomplete.vim i
> powinny zostać wciągnięte automatycznie. Wygląda na to, że masz coś

I wszystko jasne, plik jest w pakiecie vim-rt-extras który nie był
zainstalowany. Nie powinien aby być wymagany, albo przynajmniej
sugerowany skoro jego brak psuje vima? Z tego co widzę, nawet na
świeżutkim systemie tego nie mam, a jeśli chodzi o vima to wszelkie
sugerowane pakiety instaluję...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944