PLD Th IRC info

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Tue Jan 10 19:56:19 CET 2012

2012/1/10 Arkadiusz Miśkiewicz <arekm w maven.pl>:
> CDG nie jest od uzgadniania z tym organem czegokolwiek. To organ działający
> ostatecznie w przypadku gdy ewentualne dyskusje zawiodą.
Sep 09 21:52:42 <wolf^> arekm, no to nie rozumiem czemu ban na golaAsie
Sep 09 21:52:48 <arekm> wolf^: nie musisz

Tyle w kwestii "dyskusji" z tobą.

A może chcesz coś powiedzieć na temat swojego ostatniego załamania
nerwowego i związanego z nim, nieuzgodnionego z kimkolwiek,
rozpieprzenia komunikacji freenode <-> ircnet? Ach zapomniałem, nie
muszę tego rozumieć.

wolf