PLD Th IRC info

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Tue Jan 10 20:11:09 CET 2012

On Tuesday 10 of January 2012, Bartosz Taudul wrote:

> Sep 09 21:52:42 <wolf^> arekm, no to nie rozumiem czemu ban na golaAsie
> Sep 09 21:52:48 <arekm> wolf^: nie musisz
>
> Tyle w kwestii "dyskusji" z tobą.

Przeczytaj w końcu ten dokument z wątku. Tam jest napisane co należy zrobić w
razie fiaska dyskusji. Przy czym raczej dokument miał na myśli dyskusje w
środowisku developerów, a nie tylko ze mną. Twoje zdanie w obecnej sytuacji,
jako drugiego trolla pldowego, dla mnie się nie liczy. Wielu innych
developerów - owszem.

> A może chcesz coś powiedzieć na temat swojego ostatniego załamania
> nerwowego

Nie karmy trolla wolfa. Nie wiem jak po takim czymś możesz w ogóle oczekiwać,
że ktoś Cię potraktuje na serio, a tym bardziej będzie prowadził dyskusję.

> i związanego z nim, nieuzgodnionego z kimkolwiek,
> rozpieprzenia komunikacji freenode <-> ircnet? Ach zapomniałem, nie
> muszę tego rozumieć.

Obecne rozłączenie jest uzgodnione. Z właścicielem botów. I owszem, nie
musisz.