mksh exec bug.

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Sun Jan 15 12:36:51 CET 2012

On Sunday 15 of January 2012, Tomasz Pala wrote:

> A, super. Rozumiem, że zostało to obdyskutowane w miejscowym przedszkolu?

Nie było dyskutowane - dopiero teraz temat ktokolwiek podnosi.

> To mimo wszystko ja poproszę o argumentację za/przeciw tutaj bądź na
> devel-en.

mksh jest rozwijany nieustannie, pdksh w ogóle.

> No cóż, można rzucić paru 'nadmiarowych' developerów do tego zadania,
> nie będą przeszkadzali w drodze ku przyszłości.

Rzuć więc, chętnie popatrzę jak się to robi 8)

> Nie, po prostu systemd już działa. Tak po prostu - wg mnie to tyle.
> Jest i nie narzekam. Innym osobom, które go używają, najwyraźniej
> również. A jak się wszyscy inni boją testować, to i żadnych commitów nie
> ma nowych. Jedyne czego brakuje to triggery przenoszące konfigurację z
> systemd, ale mi to niepotrzebne.

Nie chodziło o "mi działa" tylko "działa i zastępuje w całej rozciągłości rc-
scripts" (mniej więcej). Do tego czasu rc-scripts za obsolete uznać nie bardzo
można.