mksh exec bug.

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Sun Jan 15 12:54:06 CET 2012

2012/1/15 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:
> A, super. Rozumiem, że zostało to obdyskutowane w miejscowym przedszkolu?
Jak to, nie czytałeś maila z announcem? A no tak, przecież w PLD
takich maili nie ma. Jest to oczywiście głównie moja wina, bo nie
przyjąłem oferowanego mi stanowiska rzecznika prasowego PLD.

> To mimo wszystko ja poproszę o argumentację za/przeciw tutaj bądź na devel-en.
Arek to ci może co najwyżej napisać, że twoje zdanie się nie liczy, a
nie jakieś tam argumenty.

> Nie, po prostu systemd już działa. Tak po prostu - wg mnie to tyle.
> Jest i nie narzekam. Innym osobom, które go używają, najwyraźniej
> również. A jak się wszyscy inni boją testować, to i żadnych commitów nie
> ma nowych. Jedyne czego brakuje to triggery przenoszące konfigurację z
> systemd, ale mi to niepotrzebne.
Oj tam się przejmujesz głupotami. Wrzucić to systemd na chama, a jak
komuś nie działa, to się będziemy potem martwić. Zgodnie z najlepszymi
tradycjami PLD:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2009-April/021025.html

wolf