mksh exec bug.

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Sun Jan 15 14:27:21 CET 2012

2012/1/15 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:
> No a czyja niby - mogłeś przyjąć stanowisko, założyć maila z .forward na
> pld-devel i byłoby po sprawie.
Jak zaproponowałem, żeby notki prasowe do zredagowania udostępniać mi
na stronie www.pld-linux.org, to się dowiedziałem, że jestem głupkiem.
Co zrobić.

> Egoista!
Przyganiał kocioł garnkowi.

Aug 31 23:56:58 <twittner_> -DeeJay1: gotar i wolf to specjalne
przypadki - ich dwóch mogłoby być rzecznikami prasowymi PLD - z nimi
nie mozna polemizowac

:P

wolf