sysvinit -> system [was: Re: mksh exec bug.]

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Sun Jan 15 21:52:16 CET 2012

On Sunday 15 of January 2012 18:20:27 Tomasz Pala wrote:

> Wygląda, jakby udev nie zarejestrował LVM-a - zobacz systemct -t device
> i jeśli nie będzie, to spróbuj zamiast udevd odpalić to moje fetch_devices,
> wysyła netlinkiem eventy dla wszystkich urządzeń w systemie (ja tego
> używam zamiast całego udeva).

niestety nie mam, az tyle czasu zeby bawic sie tym teraz, ale poniewaz wy
sie znacie na systemd, to zrobilem wam obraz takiej konfiguracji pod qemu.

pobierzcie sobie plik carme.pld-linux.org/~pluto/qemu.7z i odpalajcie run.sh.
u/p do logowania root/root.

dodatkowo na tym przykladzie mozna obadac tez 'umount /dev busy' pojawiajace
sie przy zamykaniu systemu.