Trinity desktop environment w PLD

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Thu Jan 19 20:48:55 CET 2012

On Thu, Jan 19, 2012 at 13:39:14 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Jak to? To maile można filtrowac? Jeszcze może mi powiesz ze irssi i
> inne klienty ircowe potrafią ustawiać ignore z regex'a! Niesłychane.

No właśnie, plonk obaj. Nie dlatego, że nie macie racji - bo macie.
Tylko dlatego, że jesteście najzwyczajniejszymi nudziarzami i
opowiadacie w kółko od paru dni te same teksty. I odnoszę wrażenie, że
IRL też jesteście nerdami, skoro macie aż tyle czasu na pisanie w
miejscu, od którego nic nie oczekujecie. Unsubscribe & get a life!

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>