Trinity desktop environment w PLD

Jarosław Kruk kruk.jaroslaw at gmail.com
Thu Jan 19 21:51:26 CET 2012

Witam

Dnia 2012-01-19, czw o godzinie 13:12 +0100, Bartosz Taudul pisze:
> Z tego zacietrzewienia już ci się wszystko pomieszało.
> 1. O glibcu to akurat nie ja pisałem, tylko shadzik. Zresztą
> 2. O niedziałającym mksh pisałem nie ja:
> http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg28712.html
> 3. O problemach na i7 pisałem nie ja:
> http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg28785.html
> 4. O problemach z flashem pisałem nie ja:
> http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg26438.html
> 5. Zapewniam cię, że ja takich problemów nie mam.
>
> Masz jakąś obsesję na moim punkcie?

Tutaj nic nikomu się nie pomieszało. Czasami zdarza się, że trafia do
th-test soft który jest zwalony. Niestety w PLD nie ma takich mocy
przerobowych żeby do testów trafiały pakiety sprawdzone przez
kilkadziesiąt osób. Ale po to właśnie jest th-test, żeby takie rzeczy
wychwycić i to że tak się dzieje to znaczy że to podejście się sprawdza.
Część użytkowników jak zauważy problem, to zgłasza go na listach albo na
IRC'u, lub w najlepszym przypadku (o ile ma odpowiednią wiedzę) naprawia
go. Jeżeli komuś zależy na stabilności to niech nie korzysta z
repozytoriów "th-test" i "th-ready" a korzysta z samego "th". Tam
naprawdę rzadko coś złego się dzieje. Natomiast Ty deklarujesz na
okrągło, że nie korzystasz z PLD, a jak ktoś ma jakiś problem, to jesteś
pierwszą (lub drugą - zależy który z "Was" ma lepszy refleks) osobą
która stara się zniechęcić do używania PLD zamiast pomóc w jego
rozwiązaniu (wciąż _chyba_ jesteś developerem PLD?). Rozumiem, że ciężko
jest Ci pomóc w rozwiązaniu problemu bo sam już nie stosujesz PLD, nie
rozumiem tylko dlaczego z tego samego powodu zabierasz głos skoro nie
jesteś w stanie pomóc bo już nie korzystasz z PLD (czyli w 99%
przypadków nie masz nic wartościowego do powiedzenia). Przecież jak ktoś
zgłasza problem z jakimś pakietem to interesuje go rozwiązanie tego
problemu a nie słuchanie jakie to Windowsy są wspaniałe, albo jakie to
Ubuntu jest cool. Niestety Twoje wypowiedzi (z ostatniego okresu) w
większości taki mają charakter. I tutaj o to chodzi a nie o żadne
obsesje.

Pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33